MeetUp Emarsys – marketing automotion czyli jak automatyzować działania marketingowe
- events
- 29/09/16
W jaki sposób budować posprzedażowe relacje z klientami, jak zarządzać zebranymi danymi o klientach oraz jak odnaleźć się w dobie multichanel? O tym dyskutowano podczas Emarsys Day, którego byliśmy uczestnikami.

MeetUp Emarsys – marketing automotion czyli jak automatyzować działania marketingowe
W jaki sposób budować posprzedażowe relacje z klientami, jak zarządzać zebranymi danymi o klientach oraz jak odnaleźć się w dobie multichanel? O tym dyskutowano podczas Emarsys Day, którego byliśmy uczestnikami.
9:00 rano restauracja Wilcza 50 w Warszawie. Jeszcze na długo przed oficjalnym otworzeniem lokalu rozpoczyna się MeetUp Emarsys . Czyli spotkanie dla przedsiębiorców z branży e-commerce zainteresowanych tematem marketing automation.
Zaczyna się dosyć nieśmiało przy wspólnym śniadaniu i kawie by chwilę później przejść do twardych danych i konkretów.
Pierwsza prezentacja dotyczyła tematu marketing automotion i tak zwanego loyalty czyli utrzymywania lojalności klientów również po transakcji handlowej.
Mogliśmy dowiedzieć się podczas tego wystąpienia więcej na temat procesów jakie zachodzą na linii klient – marketer i jak minimalizować działania marketingowe absorbujące marketera do wykonywania powtarzalnych czynności.
Kolejna prezentacja przedstawiam studium przypadku wdrożenia marketing automotions w sklepie internetowym Toys „R” Us. Uczestnicy mogli dowiedzieć się więcej na temat real time marketingu i wykorzystywaniu wielokanałowości w komunikacji z klientem oraz jak skutecznie odzyskiwać koszyki klientów.
Organizatorami spotkania były firmy Emarsys oraz Divante dostawcy rozwiązań dla ecommerce.