MeetUp Emarsys – marketing automotion czyli jak automatyzować działania marketingowe

W jaki sposób budować posprzedażowe relacje z klientami, jak zarządzać zebranymi danymi o klientach oraz jak odnaleźć się w dobie multichanel? O tym dyskutowano podczas Emarsys Day, którego byliśmy uczestnikami.

MeetUp Emarsys – marketing automotion czyli jak automatyzować działania marketingowe

W jaki sposób budować posprzedażowe relacje z klientami, jak zarządzać zebranymi danymi o klientach oraz jak odnaleźć się w dobie multichanel? O tym dyskutowano  podczas Emarsys Day, którego byliśmy uczestnikami.

9:00 rano restauracja Wilcza 50 w Warszawie. Jeszcze na długo przed oficjalnym otworzeniem lokalu rozpoczyna się MeetUp Emarsys . Czyli spotkanie dla przedsiębiorców z branży e-commerce zainteresowanych tematem marketing automation.

Zaczyna się dosyć nieśmiało przy wspólnym śniadaniu i kawie  by chwilę później przejść do twardych danych i konkretów.

Pierwsza prezentacja dotyczyła tematu marketing automotion i tak zwanego loyalty czyli utrzymywania lojalności klientów również po transakcji handlowej.

Mogliśmy dowiedzieć się podczas tego wystąpienia więcej na temat procesów jakie zachodzą na linii klient – marketer i jak minimalizować działania marketingowe absorbujące marketera do wykonywania powtarzalnych czynności.

Kolejna prezentacja przedstawiam studium przypadku wdrożenia marketing automotions w sklepie internetowym Toys „R” Us. Uczestnicy mogli dowiedzieć się więcej na temat  real time marketingu i wykorzystywaniu wielokanałowości w komunikacji z klientem  oraz  jak skutecznie odzyskiwać  koszyki klientów.

Organizatorami spotkania były firmy Emarsys  oraz Divante dostawcy rozwiązań dla ecommerce.