Jak rozpocząć współpracę z vlogeram i blogerami? Relacja z warsztatów.

Przedsiębiorcy z naszego klastra wzięli udział w warsztatach, które pokazały im jak efektywnie współpracować z blogerami i vlogerami.

Jak rozpocząć współpracę z vlogeram i blogerami? Relacja z warsztatów.

Przedsiębiorcy z naszego klastra wzięli udział w warsztatach, które pokazały im jak efektywnie współpracować z blogerami i vlogerami. Dzięki szkoleniu mogli dowiedzieć się co i jak można wypromować w blogosferze, jakie wskaźniki mierzyć i jak zabezpieczyć formalnie współpracę.

Najwięcej zainteresowania wzbudził aspekt prawny finalizowania współpracy z blogerami. Uczestnicy warsztatów dowiedzieli się jak zawierać umowy z internetowymi influencerami  oraz jak egzekwować jej zapisy. Prowadząca zwróciła również uwagę na praktyczny wymiar pracy blogerów w stosunku do najczęściej zawieranych w umowach roszczeń wobec nich.

Przedsiębiorcy mieli wiele pytań również dotyczących kampanii realizowanych zwłaszcza z vlogerami, czyli twórcami video umieszczających swoje filmy w portalach społecznościowych takich jak Youtube czy Vimeo.

Warsztaty zostały poprowadzone prze Adriannę Szałańską związaną z Setugo.pl oraz Blogs4shops.pl na co dzień zajmującą się tematem współpracy marek z vlogosferą i blogosferą.