Fulfillment | Obsługa sklepu internetowego | Logistyka e commerce

Klaster eComeerce Connections oferuje sklepom internetowym oraz firmom dostarczającym usługi dla e-commerce,
kompletne wsparcie ich działalności poprzez know how i infrastrukturę

Obsługa klienta

Czym jest obsługa klienta sklepu internetowego w naszym wydaniu?

Jeżeli posiadasz firmę zajmującą się handlem elektronicznym, to wiesz jak trudno jest panować nad wszystkimi aspektami tego biznesu. Obsługa klienta może się okazać jednym z bardziej wymagających obszarów. Dobra opieka nad konsumentem oraz jego problemami wymaga doświadczenia, ale również bardzo dużej ilości czasu. Na szczęście jesteśmy firmą, która może Cię wyręczyć w tym zadaniu. Oddajemy do Twojej dyspozycji konsultanta, który zastąpi Cię w rozmowach telefonicznych z klientem oraz będzie odpowiadał w imieniu Twojego e-biznesu na wszelkie maile. Nasza usługa zakłada, że konsultant będzie do Twojej pełnej dyspozycji w standardowych godzinach pracy (przez 8 godzin, 5 dni w tygodniu) i zajmie się kompleksowym rozwiązywaniem sporów, pomoże w załatwianiu reklamacji oraz na bieżąco będzie informował kontaktujących się z Twoim sklepem klientów, co dzieje się z ich zamówieniami. Masz pełen wpływ na szkolenie stanowiskowe i produktowe osoby, która pomoże Ci w obsłudze klienta  Twojej firmy. Dla kogo jest usługa obsługi klienta sklepu internetowego?

Tak naprawdę niezależnie od wielkości Twojego sklepu internetowego outsourcing obsługi klienta będzie dobrą decyzją, jeśli nie chcesz tworzyć nowych stanowisk pracy lub tracić czasu na czasochłonną rekrutację i szkolenia pracowników. Będzie to też dobre rozwiązanie, gdy chcesz stale optymalizować koszty prowadzenia swojej działalności. Warto zainteresować się naszą ofertą ze względu na wysokie umiejętności naszych konsultantów oraz oferowaną wiedzę w zakresie zarówno obsługi klienta jak i ochrony danych osobowych klientów. Dzięki naszej usłudze będziesz miał pewność, że Twój system jest kompletny i spełnia wszelkie wymogi formalne.
Outsourcing obsługi klienta pozwala przedsiębiorcy uwolnić kompetencje związane z zarządzaniem własną firmą, które nie mają pola do popisu w sytuacji ciągłego zaangażowania w codzienne zadania. Będzie to także interesująca oferta dla wszystkich przedsiębiorstw, które chcą mieć więcej czasu na rozwijanie sprzedaży za pomocą np. zwiększonych działań marketingowych.

Korzyści płynące z obsługi klienta, którą zapewni Ci nasz konsultant

  • Oszczędność czasu

Jeżeli chcesz jak najlepiej obsłużyć swoich klientów powinieneś poświęcić im sporo czasu. Niestety nie zawsze jest to możliwe, ze względu na wiele innych procesów o jakie należy zadbać prowadząc swój sklep internetowy. Oszczędzisz sobie sporo trudu oraz czasu, gdy zlecisz obsługę klienta naszej firmie.

  • Niższe koszty

Outsourcing działań związanych z klientem pozwoli obniżyć koszty. Stworzenie swojego call center oraz zatrudnienie do niego kompetentnych osób wymaga dużych nakładów finansowych. Zamiast tego wystarczy, że wynajmiesz naszego konsultanta na tyle godzin ile potrzebujesz. Możesz mieć pewność, co do kompetencji takiego pracownika – dbamy o to, aby zawsze był on świetnie wyszkolony w zakresie obsługi klienta.

  • Skalowanie do potrzeb

Przy oferowanych przez nas usługach cena jest skalowana do potrzeb konkretnego e-commerce – nie każde przedsiębiorstwo potrzebuje czynnego konsultanta np. 8 godzin dziennie. Specyfika niektórych firm sprawia, że liczba wymaganych godzin będzie mniejsza lub większa – tak samo mogą się różnić godziny pracy wynajętego od nas konsultanta. Nie zapłacisz za czas pracy, którego nie potrzebujesz.

 

Czy outsourcing jest optymalnym rozwiązaniem?

Tak jak Państwo widzicie prowadząc swój sklep internetowy – wszelkie usługi dążą dziś do pełnej specjalizacji, nie można być “niezłym” we wszystkich aspektach prowadzenia handlu. Odnoszące największe sukcesy biznesy to te, które koncentrują swoją działalność na wyspecjalizowanym obszarze. Z tego powodu procesy pomocnicze zostają często oddelegowane na zewnątrz. Tak też jest w tym przypadku – nie ma sensu na siłę tworzyć drobnego call center, gdy ponosząc niższe koszty można posiadać profesjonalną, wyspecjalizowaną obsługę klienta. Niezależnie od tego czy będą to rozmowy przez telefon, czy komunikacja e-mailowa – klienci odczują satysfakcję po każdym kontakcie z Twoim sklepem internetowym. Warto więc zapewnić firmie i konsumentom pewność oraz bezpieczeństwo, zlecając obsługę klienta prawdziwym profesjonalistom. Wszyscy zainteresowani będą na pewno z tego zadowoleni. Zapraszamy do kontaktu!