Warsztaty z zakresu obsługi klienta sklepu internetowego. Czyli w jaki sposób budować swoją konkurencyjność w Internecie.

Jak zbudować skalowalny schemat obsługi klienta w sklepie internetowym, który można by przekazać pracownikom? Czym jest handbook i dlaczego potrzebują go małe firmy, które zaczynają sprzedawać online? Dlaczego błędy są najlepszą okazją by wzmocnić relację z klientem? Na te i inne pytania odpowiedzieliśmy sobie na warsztatach z zakresu obsługi klienta sklepu internetowego.

Warsztaty z zakresu obsługi klienta sklepu internetowego. Czyli w jaki sposób budować swoją konkurencyjność w Internecie.

Jak zbudować skalowalny schemat obsługi klienta w sklepie internetowym, który można by przekazać pracownikom? Czym jest handbook i dlaczego potrzebują go małe firmy, które zaczynają sprzedawać online? Dlaczego błędy są najlepszą okazją by wzmocnić relację z klientem? Na te i inne pytania odpowiedzieliśmy sobie na warsztatach z zakresu obsługi klienta sklepu internetowego.

W 28 marca odbyło się szkolenie z obsługi klienta w sklepie internetowym.

Uczestnicy dowiedzieli się więcej na temat standardów obsługi klienta w sklepie internetowym, jak radzić sobie z tzw „trudnym klientem” oraz jak stworzyć proste, skalowalne schematy, które z powodzeniem można przenieść do obsługi klienta sklepu internetowego.

 Szkolenie poprowadził Michał Balcerzak* Wiceprezes ds. Sprzedaży w  Lokalmedia Sp. z o.o.

Warsztaty były bezpłatne.

*Michał w wieku 22 lat razem z kolegą ze studiów rozpoczął budowę firmy, która w szybkim czasie stała się znaczącym graczem na rynku Digital Signage i dziś generuje milionowe obroty w skali roku W ciągu pierwszych 2 lat prowadzenia biznesu bez żadnych środków na rekrutację i promocję zbudował ponad 30-osobowy zespół handlowy gdzie głównym kanałem komunikacji z klientem była rozmowa telefoniczna i kontakt mailowy .W ciągu kolejnych 2 lat prowadzenia biznesu zbudował system szkoleń dla handlowców i menedżerów sprzedaży, dzięki czemu firma ponad 4-krotnie zwiększyła obrót oraz stała się całkowicie samodzielna.