Szkolenie – Jak prowadzić bloga firmowego?

Na pewno wielokrotnie słyszałeś o kontent marketingu w sprzedaży internetowej. Słyszałeś o tym, że trzeba prowadzić bloga aby angażować odwiedzających twój sklep. Pozbieraliśmy wszystkie pytania, które zadają nam właściciele sklepów internetowych i zaprosiliśmy specjalistę aby opowiedział o tym jak należy prowadzić blog firmowy aby uzyskać z niego zadawalającą konwersję.

Szkolenie – Jak prowadzić bloga firmowego?

Na pewno wielokrotnie słyszałeś o kontent marketingu w sprzedaży internetowej. Słyszałeś o tym, że trzeba prowadzić bloga aby angażować odwiedzających twój sklep. Pewnie nawet miałeś jakieś doświadczenie z prowadzeniem bloga, choć może nie wszystko wyszło tak jak sobie to wyobrażałeś. A może nigdy tego nie robiłeś a chciałbyś się za to zabrać i nie wiesz jak? Może masz wątpliwości w związku z zasadnością jego prowadzenia? Pozbieraliśmy wszystkie pytania, które zadają nam właściciele sklepów internetowych i zaprosiliśmy specjalistę aby opowiedział o tym jak należy prowadzić blog firmowy aby uzyskać z niego zadawalającą konwersję.

Uczestnicy naszego klastra, 22 lutego mogli wziąć udział w bardzo interesującym szkoleniu, dzięki któremu mogli dowiedzieć się czym jest blog firmowy? Po co prowadzić bloga firmowego? Oraz jak to robić w kilku prostych krokach. Szkolenie rozwijało między innymi zagadnienia takie jak: strategia bloga firmowego, wybór CMS dla bloga, media społecznościowe, powiązanie ze sklepem internetowym (lub stroną firmową), newsletter, optymalizacja treści pod kątem SEO.

Warsztaty poprowadził Jan Kinal – twórca agencji marketingowej Setugo specjalizującej się w obsłudze blogów firmowych i budowaniu treści na strony internetowe.

Każdy z uczestników wyszedł ze szkolenia wyposażamy w komplet informacji, które będzie mógł wdrożyć swojej firmie.

Warsztaty były bezpłatne.